Синевирська громада
Закарпатська область, Хустський район

Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Синевирська музична школа» Синевирської сільської ради

Дата: 06.04.2021 19:30
Кількість переглядів: 483

Відповідно  до розпорядження Синевирського сільського  голови від 05.04.2021 року за № 47 оголошується конкурс на заміщення вакантної посади

директора комунального закладу «Синевирська музична школа» Синевирської сільської ради

Основні вимоги до кандидатів:

• вища освіта;

• стаж роботи у сфері культури не менше трьох років;

• володіння державною мовою;

• здатність за своїми діловими, моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Особа може подати інші документи на свій розсуд, які можуть засвідчити її професійні чи моральні якості.

Прийом документів починається з дня оприлюднення оголошення на сайті Синевирської сільської ради і триває упродовж 30 календарних днів

Перше засідання конкурсної комісії проводиться через 10 днів після закінчення строку приймання документів, про що повідомляється кандидат не пізніше як за 10 днів до дня його проведення.

На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду Директора на відповідність кваліфікаційним вимогам. Результати розгляду невідкладно повідомляються кандидатам електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, зазначеним в автобіографії.

На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якого заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури та приймає рішення про визначення переможця конкурсу шляхом голосування.

Вимоги до кандидатів для участі в конкурсі

Особа, яка бере участь у конкурсі, упродовж 30 календарних днів з дня оголошення конкурсу подає наступні документи:

• заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

• автобіографію, що містить прізвище, ім’я, по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку;

• відомості про наявність чи відсутність судимості;

• копію паспорта;

• копії документів про вищу освіту;

• два рекомендаційних листа довільної форми;

• мотиваційний лист довільної форми;

• копію трудової книжки;

• проект програми розвитку Закладу.

 

Зазначені документи приймаються за адресою: Синевирська сільська рада, буд. 1066, відділ освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту.

Електронна адреса: osvita.synevyr.rada@ukr.net

Відповідальність за достовірність поданої інформації несе кандидат


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь