Конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера
Синевирська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади в орган місцевого самоврядування:
- Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів. Вища освіта відповідного спрямування (магістр, спеціаліст), вільне володіння державною мовою. Досвід роботи на посадах фінансово-господарської роботи, бухгалтерського обліку в органах місцевого самоврядування, державній службі або підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності не менше двох років.
Повинен знати. Конституцію України, Бюджетний та податковий кодекси України, інше бюджетне законодавство, закони України, нормативні документи, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування та органів виконавчої влади; накази та розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади, які прийняті у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідної сфери управління; практику застосування чинного законодавства; інструкцію з діловодства; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці і протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби, володіти державною мовою.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка (форма П-2 ДС);
- автобіографія;
- дві фотокартки розміром 4x6;
- копія документа про освіту;
- копія паспорта;
- копія реєстраційної картки платника податків;
- електронна декларація про доходи за 2021 рік.
Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади звертатися до Синевирської сільської ради за адресою: 90041, Закарпатська область, Хустський район, с. Синевир, буд. 1066. Телефон для довідок: (0968119544).
Термін подання документів: 30 календарних днів від дня опублікування оголошення про проведення конкурсу на сайті сільської ради.