Повідомлення про нещасний випадок на виробництві
ДО ВІДОМА ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ!
Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві від 17.04.2019 року № 337», у разі отримання інформації про нещасний випадок чи професійне захворювання:
Заклад охорони здоров’я
зобов’язаний невідкладно передати екстрене повідомлення Головному управлінню Пенсійного фонду України в Закарпатській області про звернення потерпілого з посиланням на нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) на виробництві:
- невідкладно з використанням засобів зв’язку за телефоном 0312-61-40-65 й електронною поштою info@zk.pfu.gov.ua;
та протягом доби – на паперовому носії до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (м. Ужгород, пл. Народна, 4) або до будь – якого сервісного центру Пенсійного фонду України.
Роботодавець,
у разі настання нещасного випадку на виробництві чи професійного захворювання, зобов’язаний повідомити Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області:
- протягом двох годин – за телефоном 0312-61-40-65
та не пізніше наступного робочого дня одним із наступним способів:
- у паперовому вигляді до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (м. Ужгород, пл. Народна,4), до будь – якого сервісного центру Головного управління;
– електронною поштою за адресою info@zk.pfu.gov.ua