Захист прав споживачів.
Знай свої права
🗣Що робити коли ціна на ціннику і в чекові відрізняються? - детально розкажемо як діяти👇.
✅Споживач має право на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору (Закон України "Про захист прав споживачів").
📍 інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги);
📍інформація про продукцію, в тому числі, повинна містити дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції.
✅Продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції.
📍написи щодо ціни реалізації продукції мають бути чіткими і простими для розуміння;
📍ціна продукції повинна включати в себе всі податки та неподаткові обов'язкові платежі, які відповідно до законодавства сплачуються споживачем під час придбання відповідної продукції.
🛒 Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі, зобов’язані реалізовувати товари за умови наявності цінника на товар - Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
☝️Якщо споживач бачить одну ціну на ціннику певного товару та хоче сплатити саме цю ціну, проте на касі під час розрахунку виявляється, що ціна на товар є іншою, тоді необхідно звернутися до адміністрації магазину з вимогою повернення різниці між ціною на ціннику та ціною, зазначеною у чеку.